6.12.09

Unde ajungi cand te combini in 4 la 2 nasturi:-D

Ieri, printre multe activitati nocturne...am ajuns si la Bonobo.
Mi-am zis..:"Ok, not a fan, but let's see him!"
Aflu si eu, din stanga dreapta ca este a 2-a oara la Bucuresti, ca are mare succes in randul "artistilor..cu si fara acte"- doar vorbim despre intelligent music..Pff!!!!
Evenimentul s-a desfasurat intr-o locatie noua si neconventionala, pe deasupra - Combinatul Fondului Plastic, o hală tocmai bună pentru concerte situată în spatele Casei Scânteii, dar inca precara dpdv administrativ (2 toalete!!!!):-)

In rest..a fost fun: sonorizare strong, 2 scene - una pentru DJ'ii care au mixat pe rand, pe tot parcursul serii + o alta de chillout si am plecat si cu o piesa..la buzunar..(cum m-am obisnuit, de altfel):-)
"The Keeper" - primul single de pe discul încă fără nume - o colaborare cu Andreya Triana.


Bonobo - The Keeper (featuring Andreya Triana) from Sy Turnbull on Vimeo.

Un comentariu:

  1. Da, da, da! Bonobo e bun!
    Un pic de soul, un pic de breakbeat, o leaca de funk, un pic trip-hop. Imi place mult ce face omu' asta.
    Recomand Silver, Sugar Rhyme, Scuba si Flutter.
    ;)

    RăspundețiȘtergere